Geen 1900 meter - Reisverslag uit Hieropolis, Turkije van Rita & Linda - WaarBenJij.nu Geen 1900 meter - Reisverslag uit Hieropolis, Turkije van Rita & Linda - WaarBenJij.nu

Geen 1900 meter

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Rita & Linda

20 September 2015 | Turkije, Hieropolis

Dag 7: Öludeniz - Pamukkale

We werden wakker met redelijk weer. Dus om 08:30 stond ik klaar om te paragliden.
Na 15 min was er nog niemand dus de eigenaar ging bellen om te vragen hoe of wat.
De mensen die voor mij waren die waren nog steeds niet geweest omdat de wind niet goed was. Ik werd dus verzet naar 12 uur.
De ochtend hebben we maar bij het zwembad doorgebracht. Helaas begon het weer rond 11 uur weer slechter te worden.
Ook ging het onweren dus de kans dat ik zou gaan werd nihil. De eigenaar belde maar weer eens voor mij en ik kreeg te horen dat het gecanceld werd. Speciaal helemaal naar dit plaatsje gereden om de mooie baai te zien en te paragliden. Allebei door het weer niet gelukt.
We hebben toen maar onze spullen gepakt en zijn naar Pamukkale gereden. Weer een mooie route door de bergen maar ook stevige regenbuien. Ergens onderweg gestopt bij een restaurant. We probeerden de auto zo dicht mogelijk voor de ingang te parkeren omdat het hard regende toen er een man naar buiten kwam lopen met een paraplu en ons kwam halen. Zo ontzettend vriendelijk en behulpzaam zijn de mensen hier. Je merkt echt goed het verschil met de bekende badplaatsen.
Het restaurant serveerde vlees van eigen gefokte dieren en groente uit eigen tuin. We zaten dus bij toeval weer bij een goed restaurant. De köfte was heerlijk.

' s middags in ons hotel aangekomen en wat bleek je kan ook over Pamukkale Paragliden.
Morgenochtend hoor ik of ik kan!!


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rita & Linda

Actief sinds 13 Sept. 2015
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 5624

Voorgaande reizen:

13 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

14 September 2015 - 29 September 2015

Rondreizen door Cappadocie naar Griekenland

Landen bezocht: