How Special - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van Rita & Linda - WaarBenJij.nu How Special - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van Rita & Linda - WaarBenJij.nu

How Special

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Rita & Linda

13 September 2015 | Nederland, Nootdorp

Morgen is het zover, dan ga ik met mijn moeder op reis.
Vanaf Rotterdam vliegen wij met een tussenstop naar Ankara.
Vanaf Ankara reizen wij naar het prachtige Cappadocie.

De meeste mensen zien alleen de bekende badplaatsen van Turkije maar door een mooi artikel werd ik geïnspireerd om ook het binnenland van Turkije te bekijken.

Gelukkig is mijn moeder met pensioen en wilde zij haar reislustige dochter vergezellen. Na een mooie reis met mijn broer in 2009 is nu dus mijn moeder aan de beurt om ook verliefd te worden op het reizen.

Vanuit Cappadocie zullen wij verder door Turkije reizen naar Griekenland, Samos, toe. Daar hebben wij nog wat stranddagen.

Ik vind het heel bijzonder om dit met mijn moeder te kunnen en mogen doen en mede daarom heb ik ook besloten om weer eens een blog bij te houden zodat we iets moois hebben om op terug te kijken.